Skip to main content

Koszyk pobierania

Każdy potrafi robić ‘coś’ dobrze. Ważne jest, aby to odszukał
i uczynił biegunem swojego życia.




Najcenniejszą wartością jest dla nas kadra pracowników. To dzięki niej możliwe jest pełne wykorzystanie możliwości produkcyjnych nowoczesnych maszyn, ścisła kontrola jakości, i przede wszystkim, rozwój firmy. Jeśli interesujesz się designem, ergonomią i chciałbyś dołączyć do zespołu kreatywnych ludzi, w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, trafiłeś pod właściwy adres.

Aktualne oferty pracy

Menadżer ds. marketingu Marketing
Miejsce pracy:Turek / Warszawa
Zakres obowiązków - co będziesz robić:
  • będziesz współtworzyć i realizować strategię marki Profim
  • tworzyć i wdrażać strategie komunikacyjne dla produktów
  • odpowiedzialna(y) za komunikację wizualną
  • dbać o spójność komunikacji we wszystkich kanałach
  • inicjować i koordynować proces tworzenia materiałów marketingowych
  • tworzyć analizy rynku
  • odpowiedzialna(y) za budowanie volumenu wejść “direct” na stronę www oraz liczbę nowych followersów w mediach społecznościowych
  • mieć wpływ na podejmowane decyzje biznesowe
  • przygotowywać, we współpracy ze sprzedażą, prezentacje i materiały sprzedażowe zgodnie z brand bookiem i katalogiem produktów
  • współpracować blisko współpracować z menadżerem ds. produktu oraz z działami sprzedaży, rozwoju nowych produktów, digital marketingu, graficznym oraz trade marketingu
Nasze wymagania:
  • jesteś pasjonatką(em) designu
  • czujesz architekturę wnętrz
  • jesteś wyczulona(y) na piękno, a jednocześnie masz analityczny umysł
  • dobrze odnajdujesz się w świecie komunikacji digital
  • lubisz tworzyć. Najlepiej od początku do końca, a do tego jesteś odważna(y)
  • jesteś samodzielna(y), ale potrafisz też pracować w zespole
  • pracujesz projektowo i jesteś świetnie zorganizowana (y)
  • lubisz pisać po polsku i angielsku. Nie boisz się rozmawiać po angielsku
  • potrafisz w jasny i skuteczny sposób komunikować się – w prezentacjach, negocjacjach, prowadzeniu spotkań i warsztatów
  • jesteś zorientowana(y) na biznes
  • potrafisz analizować rynek i zauważasz to, co umyka innym
  • masz wykształcenie wyższe (idealnie o kierunku artystycznym, ale marketingowe lub socjologiczne też nas ucieszy) oraz doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych do produktów
  • masz doświadczenie w komunikacji marketingowej min.5 lat
  • znasz narzędzia komunikacji offline i online w komunikacji B2B i B2C oraz wiesz jak mierzyć efektywność prowadzonych działań
  • potrafisz działać w środowisku zmiany, daje Ci to przestrzeń do nowych rozwiązań, a do tego umiesz przekonać do swojego pomysłu, zrobić jego analizę i wdrożyć go
To oferujemy:
  • pracę pełną pozytywnych wyzwań
  • różnorodność i dynamikę w codziennych zadaniach, które sam(a) kreujesz.
  • zdobywanie wiedzy w nowych dziedzinach, testowanie i wprowadzanie innowacji w komunikacji
  • możliwość pracy zdalnej, w trybie hybrydowym lub stacjonarnie w przyjemnym showroom w Warszawie lub stacjonarnie w równie przyjemnym biurze w Turku (woj. wielkopolskie)
  • pracę z pięknymi produktami i w środowisku twórczym, z ludźmi, którzy ciepło przyjmą Cię do zespołu
  • realny wpływ na to, w jakich kierunkach rozwija się marka Profim oraz przestrzeń, abyś Ty rozwijał się razem z nami
Senior Design Engineer
Miejsce pracy:Turek
Your responsibilities
  • Provide mechanical engineering designs and support for New Product Development (NPD), as required throughout the project ( i.e. concept development, specification, detail design with analysis, verification testing, cross-functional re-views, tooling production, commissioning)
  • Blend design engineering principles, ergonomics, science and technology to build best value, robust and sustainable technical solutions
  • Design for economic manufacturing based on mass customization principles, and for the highest of industrialization levels
  • Ensure successful execution and completion of design outputs for a number of projects, meeting defined timescales, Capex, quality standards and commercial objectives
  • Provide product documentation (bills of material, 2D/3D product drawings, other product specs and engineering change orders)
  • Analyse test results, direct test methods and provide critical thinking while actively participating in defective product reviews
  • Understand and communicate the design risk and assumptions associated with the project and support the Project Managers in managing these issues
  • Continuously promote best engineering practices and good experience
  • Understand the environmental issues, safety issues and circular design approach associated with the design
  • Fully comply with the company procedures and systems
  • Follow KPI targets
  • Manage and maintain all necessary professional relationship both internal and external
  • Make effective presentations to technical and nontechnical audiences
  • Travel occasionally, both domestically and internationally
Our expectations
  • MSC Degree in Mechanical Engineering with robust work experience
  • English min B2 and Polish
  • Extensive experience working with office/soft seating furniture products
  • High proficiency with mechanical Solidworks software (CSWP or CSWE certification is a plus)
  • Good understanding of the manufacturing processes in the furniture industry
  • Experience with FEM analysis and reports reading
  • Experience to work collaboratively with cross-functional teams
  • Experience with Production Part Approval Process ( PPAP)
  • Experience with Failure Mode and Effects Analysis (DFMEA/PFMA) and Tolerance Stack analysis experience
What we offer
  • Career opportunity in industry’s market leader and growing international company of Scandinavian roots
  • Market salary and incentive bonus system
  • Social package (including preferential insurance offer)
  • Adaptation program and constant substantive support including trainings and the possibility of raising qualification
  • Collaborative and friendly atmosphere at work
Młodszy technolog inżynier procesu TTMO dział konstrukcyjno-technologiczny montaż
Miejsce pracy:Turek
Zakres obowiązków:
  • Zbieranie danych o procesach i produktach, wykorzystywanie danych systemowych
  • Udział w projektach związanych z optymalizacją procesów produkcyjnych
  • Uczestniczenie we wdrażaniu produktów i procesów
  • Tworzenie dokumentacji technologicznej
  • Obsługa systemowa technologii
Nasze oczekiwania:
  • Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe
  • Mile widziany min. 1 rok na stanowisku technologa inżyniera procesu/produktu
  • Komunikatywność
  • Zaangażowanie i rzetelne wykonywanie obowiązków i zadań
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Otwartość na zmiany
  • Chęć podnoszenia kwalifikacji
  • Język angielski – poziom komunikatywny
  • Znajomość MS Office
Oferujemy:
  • Dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę
  • Rynkowe wynagrodzenie
  • Wsparcie merytoryczne i program adaptacyjny
Developer
Miejsce pracy:Warsaw, Łódź, Poznań
Main responsibilities:
  • Development of systems for Flokk Group
  • Collaboration with external developers team (discussing specific solutions, proposing architectural solutions, ensuring the quality of the produced applications)
  • Development of web applications
  • Works related to the operation and maintenance of the system
  • Performing system and integration tests
Our expectations:
  • Good command of development tools (Visual Studio Code, Git)
  • English language command enabling to work in international environment
  • Experience of working with IT systems
  • Degree in IT, Maths, Telecommunication or similar
  • Good communication skills
  • Ability to work both independently and in a team

Nice to have:

  • Typescript, HTML5 or CSS3
  • Knowledge of ERP systems – INFOR M3
  • Power Bi reports creation knowledge
What we offer:
  • Career opportunity in industry’s market leader and growing international company of Scandinavian roots
  • Market salary and incentive bonus system
  • Preferential insurance offer
  • Adaptation program and constant substantive support including trainings and the possibility of raising qualification
  • Collaborative and friendly atmosphere at work
  • Our company is located in Turek but there is a possibility to work remotely
Specjalista ds. harmonogramowania produkcji Dział Planowania Produkcji
Miejsce pracy:Turek
Zakres obowiązków
  • Koordynowanie procesu zamówienia zgodnie z matrycą dostaw, dostępnością komponentów, w oparciu o oczekiwania klientów,
  • Maksymalizacja zdolności produkcyjnych poprzez planowanie mocy produkcyjnych,
  • Ścisła współpraca pomiędzy produkcją, zaopatrzeniem, magazynami, transportem a biurem obsługi klienta, IT,
  • Kontrolowanie i monitowanie odchyleń od terminów zamówień,
  • Inicjowanie przepływu informacji dotyczących zmian w systemie informatycznym dotyczącym zleceń,
  • Przeplanowania zleceń w oparciu o dostępne moce i materiały, z uwzględnieniem oczekiwań klientów,
  • Analizowanie procesu realizacji planu produkcyjnego,
Oczekiwania:
  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • Doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP,
  • Dobra znajomość pakietu Office (PowerPoint, Excel),
  • Znajomość języka zapytań SQL,
  • Umiejętność diagnozowania problemów oraz elastyczność w podejściu do ich rozwiązywania,
  • Zorientowanie na klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
  • Umiejętność skutecznej komunikacji,
  • Umiejętność podejmowania decyzji,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Zaangażowanie w pracę,
  • Wywieranie wpływu,
  • Dyspozycyjność,
Mile widziane
  • Pracę w międzynarodowym zespole i możliwość realizacji ciekawych projektów,
  • Dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę,
  • Program adaptacyjny oraz stałe wsparcie merytoryczne,
  • Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • Rynkowe wynagrodzenie + motywacyjny system premiowania,
  • Pakiet socjalny,
  • Preferencyjną ofertę ubezpieczeniową.
Specjalista ds. systemów informatycznych (finanse) IT
Miejsce pracy:Warszawa
Główny zakres obowiązków:
  • Analizowanie potrzeb grupy Flokk.
  • Proponowanie rozwiązań najlepszych pod kątem funkcjonalnym i systemowym.
  • Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla użytkowników końcowych.
  • Projektowanie i testowanie nowych funkcjonalności.
Oczekujemy od Ciebie:
  • Wykształcenia wyższego (preferowane wykształcenie ekonomiczne, informatyczne lub pokrewne).
  • Doświadczenia na stanowiskach związanych z księgowością lub kontrolingiem albo doświadczenia wdrożeniowego w ww. obszarach.
  • Znajomości zasad rachunkowości oraz procesów księgowych.
  • Gotowości do wyjazdów służbowych
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2.
  • Prawo jazdy kat. B.

Kompetencje miękkie, na których nam zależy:

  • Myślenie analityczne oraz umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów.
  • Zacięcie informatyczne i chęć rozwoju w obszarze systemów IT.
  • Komunikatywność i umiejętność prostego przekazywania skomplikowanych treści technicznych.
  • Zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu.
  • Kreatywne podejście do realizowanych tematów.
  • Samodzielność oraz terminowość przy realizacji zadań.
  • Odpowiedzialności za przydzielone tematy.

Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień technicznych związanych z systemami klasy ERP – INFOR M3
  • Znajomość relacyjnych baz danych oraz języka SQL.
Oferujemy:
  • Onboarding uszyty na miarę Twoich potrzeb
  • Opiekuna w okresie wdrożeniowym
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Udział w ciekawych projektach w środowisku międzynarodowym
  • Możliwości ciągłego rozwoju
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego Generali
Specjalista ds. controllingu biznesowego Dział Controllingu
Miejsce pracy:Turek
Zakres obowiazków:
  • Dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
  • Monitorowanie kluczowych wskaźników finansowych,
  • Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca, procesu ustalania i wyjaśniania odchyleń kosztów planowanych do aktualnych,
  • Analiza i kontrola kosztów zakładu oraz poszczególnych komórek organizacyjnych,
  • Kalkulacja i analiza kosztów oraz rentowności produktów,
  • Analiza poziomu marży i odchyleń,
  • Wsparcie w projektach optymalizacyjnych,
  • Inicjowanie zmian usprawniających procesy i procedury,
  • Uczestnictwo w procesie budżetowania i prognozowania.
Oczekiwania:
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • Średniozaawansowana znajomość MS Office (Excel),
  • Wykształcenie wyższe,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Zdolności analityczne,
  • Zorientowanie na zdobywanie wiedzy i samorozwój,
  • Otwartość na pracę w środowisku międzynarodowym.
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym zespole i możliwość realizacji ciekawych projektów,
  • Dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę,
  • Program adaptacyjny oraz stałe wsparcie merytoryczne,
  • Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • Rynkowe wynagrodzenie + motywacyjny system premiowania,
  • Pakiet socjalny,
  • Preferencyjną ofertę ubezpieczeniową
Prosimy przesyłać aplikacje na adres:

rekrutacja@flokk.com

Wypełnij formularz aplikacyjny

Dane kontaktowe

Curriculum Vitae

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Zamknij