Skip to main content

Koszyk pobierania

Każdy potrafi robić ‘coś’ dobrze. Ważne jest, aby to odszukał
i uczynił biegunem swojego życia.




Najcenniejszą wartością jest dla nas kadra pracowników. To dzięki niej możliwe jest pełne wykorzystanie możliwości produkcyjnych nowoczesnych maszyn, ścisła kontrola jakości, i przede wszystkim, rozwój firmy. Jeśli interesujesz się designem, ergonomią i chciałbyś dołączyć do zespołu kreatywnych ludzi, w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, trafiłeś pod właściwy adres.

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. planowania zamówień i produkcji Biuro Obsługi Klienta
Miejsce pracy:Turek
Zakres obowiązków:
  • Koordynowanie procesu zamówienia zgodnie z matrycą dostaw, dostępnością komponentów, w oparciu o oczekiwania klientów,
  • Maksymalizacja zdolności produkcyjnych poprzez planowanie mocy produkcyjnych,
  • Ścisła współpraca pomiędzy produkcją, zaopatrzeniem, magazynami, transportem a biurem obsługi klienta,
  • Kontrolowanie i monitowanie odchyleń od terminów zamówień,
  • Inicjowanie przepływu informacji dotyczących zmian w systemie informatycznym dotyczącym zleceń,
  • Przeplanowania zleceń w oparciu o dostępne moce i materiały, z uwzględnieniem oczekiwań klientów,
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • Doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP,
  • Dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel),
  • Umiejętność diagnozowania problemów oraz elastyczność w podejściu do ich rozwiązywania,
  • Zorientowanie na klienta zewnętrznego i wewnętrznego,
  • Umiejętność skutecznej komunikacji,
  • Umiejętność podejmowania decyzji,
  • Zaangażowanie w pracę,
  • Wywieranie wpływu,
  • Dyspozycyjność,
Mile widziane:
  • Pracę w międzynarodowym zespole i możliwość realizacji ciekawych projektów,
  • Dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę,
  • Program adaptacyjny oraz stałe wsparcie merytoryczne,
  • Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • Rynkowe wynagrodzenie + motywacyjny system premiowania,
  • Pakiet socjalny,
  • Preferencyjną ofertę ubezpieczeniową.
Senior Design Engineer
Miejsce pracy:Turek
Your responsibilities
  • Provide mechanical engineering designs and support for New Product Development (NPD), as required throughout the project ( i.e. concept development, specification, detail design with analysis, verification testing, cross-functional re-views, tooling production, commissioning)
  • Blend design engineering principles, ergonomics, science and technology to build best value, robust and sustainable technical solutions
  • Design for economic manufacturing based on mass customization principles, and for the highest of industrialization levels
  • Ensure successful execution and completion of design outputs for a number of projects, meeting defined timescales, Capex, quality standards and commercial objectives
  • Provide product documentation (bills of material, 2D/3D product drawings, other product specs and engineering change orders)
  • Analyse test results, direct test methods and provide critical thinking while actively participating in defective product reviews
  • Understand and communicate the design risk and assumptions associated with the project and support the Project Managers in managing these issues
  • Continuously promote best engineering practices and good experience
  • Understand the environmental issues, safety issues and circular design approach associated with the design
  • Fully comply with the company procedures and systems
  • Follow KPI targets
  • Manage and maintain all necessary professional relationship both internal and external
  • Make effective presentations to technical and nontechnical audiences
  • Travel occasionally, both domestically and internationally
Our expectations
  • MSC Degree in Mechanical Engineering with robust work experience
  • English min B2 and Polish
  • Extensive experience working with office/soft seating furniture products
  • High proficiency with mechanical Solidworks software (CSWP or CSWE certification is a plus)
  • Good understanding of the manufacturing processes in the furniture industry
  • Experience with FEM analysis and reports reading
  • Experience to work collaboratively with cross-functional teams
  • Experience with Production Part Approval Process ( PPAP)
  • Experience with Failure Mode and Effects Analysis (DFMEA/PFMA) and Tolerance Stack analysis experience
What we offer
  • Career opportunity in industry’s market leader and growing international company of Scandinavian roots
  • Market salary and incentive bonus system
  • Social package (including preferential insurance offer)
  • Adaptation program and constant substantive support including trainings and the possibility of raising qualification
  • Collaborative and friendly atmosphere at work
Specjalista ds. komunikacji
Miejsce pracy:Turek
Zakres obowiązków:
  • Udział w planowaniu strategii komunikacyjnej,
  • Koordynowanie komunikacji w projektach strategicznych,
  • Zapewnienie efektywnej i angażującej komunikacji wewnętrznej dotyczącej istotnych wydarzeń w firmie,
  • Tworzenie komunikatów i grafik, optymalne wykorzystanie narzędzi i kanałów komunikacji:mailingi, newsletter, telewizja zakładowa, Intranet, social media,
  • Realizacja wewnętrznych programów i inicjatyw budujących zaangażowanie pracowników (konkursy, eventy, działania wellbeingowe),
  • Współpraca z mediami,
  • Poszukiwanie, inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie efektywnej i angażującej komunikacji wewnętrznej oraz Employer Brandingu,
  • Monitoring mediów i reakcja na treści dotyczące firmy,
  • Koordynowanie działań dotyczących redakcji biuletynu firmowego.
Oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe (filologia polska, dziennikarstwo i komunikacja społeczna),
  • Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji zewnętrznej,
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową,
  • Umiejętność pisania tekstów na wysokim poziomie redakcyjnym i stylistycznym,
  • Doświadczenie w tworzeniu treści i prowadzeniu kanałów social media,
  • Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne,
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność realizacji zadań pod presją czasu.
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym zespole i możliwość realizacji ciekawych projektów,
  • Dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę,
  • Program adaptacyjny oraz stałe wsparcie merytoryczne,
  • Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • Rynkowe wynagrodzenie + motywacyjny system premiowania,
  • Pakiet socjalny,
  • Preferencyjną ofertę ubezpieczeniową.
Purchasing specialist
Miejsce pracy:Turek
Responsibilities:
  • Assuring proper planning and execution of on time and on quantity delivery of productive materials to cover
  • production, meeting internal metrics (KPI’s) as OTIF, Stock management and Customer satisfaction
  • Securing adequate inventory, avoiding material shortages as well as overstock
  • Scheduling and tracking material transportation to the plant
  • Proactively adapting to significant changes in production
  • Driving supply chain disruptions to resolution, working with various stakeholders across the organization
  • Assuring on time and on quality material order entry to respective system/s
  • Identifying improvement opportunities with drive to implementation
Our expectations and personality:
  • Superior interpersonal and negotiation skills
  • Multitasking and prioritising capabilities
  • C1/C2 verbal and written communication skills in English
  • Proactive, self-motivated with drive for results and flexible in accepting new challenges & changes at fast pace
  • Strong problem solving and solution oriented
  • Analytical skills
  • Ability to work under stress
  • Attention to detail
  • Experience with manufacturing environment and ERP systems.
  • Previous experience in supply chain and/or purchasing will be an asset
What we offer:
  • Career opportunity in industry’s market leader and growing international company of Scandinavian roots
  • Market salary and incentive bonus system
  • Social package and preferential insurance offer
  • Adaptation program and constant substantive support including trainings and the possibility of raising qualification
  • Collaborative and friendly atmosphere at work
Specjalista ds. obsługi klienta Biuro Obsługi Klienta
Miejsce pracy:Turek
Zakres obowiązków:
  • przyjmowanie i obsługa zamówień klientów,
  • obsługa telefoniczna na wybranych rynkach zagranicznych,
  • wykonywanie zestawień i analiz bieżących zamówień,
  • organizowanie dostaw i koordynacja transportu,
Oczekiwania:
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • mile widziana znajomość drugiego języka obcego,
  • dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel),
  • zorientowanie na klienta,
  • umiejętność skutecznej komunikacji,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie w pracę,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność,
Oferujemy
  • Pracę w międzynarodowym zespole i możliwość realizacji ciekawych projektów,
  • Dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę,
  • Program adaptacyjny oraz stałe wsparcie merytoryczne,
  • Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • Rynkowe wynagrodzenie +  motywacyjny system premiowania,
  • Pakiet socjalny,
  • Preferencyjną ofertę ubezpieczeniową.
Specjalista ds. obsługi klienta Biuro Obsługi Klienta
Miejsce pracy:Turek
Zakres obowiązków:
  • przyjmowanie i obsługa zamówień klientów,
  • obsługa telefoniczna na wybranych rynkach zagranicznych,
  • wykonywanie zestawień i analiz bieżących zamówień,
  • organizowanie dostaw i koordynacja transportu,
Oczekiwania:
  • bardzo dobra znajomość języka holenderskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • mile widziana znajomość drugiego języka obcego,
  • dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel),
  • zorientowanie na klienta,
  • umiejętność skutecznej komunikacji,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie w pracę,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność,
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym zespole i możliwość realizacji ciekawych projektów,
  • Dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę,
  • Program adaptacyjny oraz stałe wsparcie merytoryczne,
  • Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • Rynkowe wynagrodzenie +  motywacyjny system premiowania,
  • Pakiet socjalny,
  • Preferencyjną ofertę ubezpieczeniową.
Specjalista ds. obsługi klienta Biuro Obsługi Klienta
Miejsce pracy:Turek
Zakres obowiazków:
  • przyjmowanie i obsługa zamówień klientów,
  • obsługa telefoniczna na wybranych rynkach zagranicznych,
  • wykonywanie zestawień i analiz bieżących zamówień,
  • organizowanie dostaw i koordynacja transportu,
Oczekiwania:
  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • mile widziana znajomość drugiego języka obcego,
  • dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel),
  • zorientowanie na klienta,
  • umiejętność skutecznej komunikacji,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie w pracę,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność,
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym zespole i możliwość realizacji ciekawych projektów,
  • Dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę,
  • Program adaptacyjny oraz stałe wsparcie merytoryczne,
  • Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • Rynkowe wynagrodzenie +  motywacyjny system premiowania,
  • Pakiet socjalny,
  • Preferencyjną ofertę ubezpieczeniową.
Młodszy technolog inżynier procesu TTMO dział konstrukcyjno-technologiczny montaż
Miejsce pracy:Turek
Zakres obowiązków:
  • Zbieranie danych o procesach i produktach, wykorzystywanie danych systemowych
  • Udział w projektach związanych z optymalizacją procesów produkcyjnych
  • Uczestniczenie we wdrażaniu produktów i procesów
  • Tworzenie dokumentacji technologicznej
  • Obsługa systemowa technologii
Nasze oczekiwania:
  • Min. 2 letnie doświadczenie zawodowe
  • Mile widziany min. 1 rok na stanowisku technologa inżyniera procesu/produktu
  • Komunikatywność
  • Zaangażowanie i rzetelne wykonywanie obowiązków i zadań
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Otwartość na zmiany
  • Chęć podnoszenia kwalifikacji
  • Język angielski – poziom komunikatywny
  • Znajomość MS Office
Oferujemy:
  • Dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę
  • Rynkowe wynagrodzenie
  • Wsparcie merytoryczne i program adaptacyjny
Developer
Miejsce pracy:Warsaw, Łódź, Poznań
Main responsibilities:
  • Development of systems for Flokk Group
  • Collaboration with external developers team (discussing specific solutions, proposing architectural solutions, ensuring the quality of the produced applications)
  • Development of web applications
  • Works related to the operation and maintenance of the system
  • Performing system and integration tests
Our expectations:
  • Good command of development tools (Visual Studio Code, Git)
  • English language command enabling to work in international environment
  • Experience of working with IT systems
  • Degree in IT, Maths, Telecommunication or similar
  • Good communication skills
  • Ability to work both independently and in a team

Nice to have:

  • Typescript, HTML5 or CSS3
  • Knowledge of ERP systems – INFOR M3
  • Power Bi reports creation knowledge
What we offer:
  • Career opportunity in industry’s market leader and growing international company of Scandinavian roots
  • Market salary and incentive bonus system
  • Preferential insurance offer
  • Adaptation program and constant substantive support including trainings and the possibility of raising qualification
  • Collaborative and friendly atmosphere at work
  • Our company is located in Turek but there is a possibility to work remotely
Digital Marketing Specialist
Miejsce pracy:Warsaw, office in Turek, home office
Main responsibilities:
  • Working in collaboration with central digital marketing and growth team, to operationalize local targeted advertising plans across all markets
  • Mapping and implementing digital consumer journey across all the consumers touchpoints
  • Advising local trade marketers on the implementation of new products campaigns - coordination of activities in the Online channel including social media and B2B communication
  • Perfect usage of HubSpot as an inbound marketing tool
  • Mapping the consumer journeys paths to develop the multichannel strategy within HubSpot and across all the consumers touchpoints
  • Support local trade marketers in developing online customer journeys and leads generation
  • Managing HubSpot for acquisition, segmentation and nurturing the leads
  • Managing activities to convert leads (MQL) into sales leads
  • Participation in international digital projects as a member and project consultant
  • Strong digital analytics skills with ability to package up complex data into actionable insights - the ability to tell the story behind the data
  • Good understanding e-commerce and other B2B conversion online strategies
  • Keeping close dialogue with country managers and local trade marketers
Our expectations:
  • 2-3 experience from a similar position
  • Higher education (minimum BA) digital marketing
  • Familiar with marketing automation tools and e-commerce platforms. HubSpot is a must-have
  • Experience from online paid advertising
  • Familiar with tools like Facebook Business Manager, Social Bakers
  • Good business understanding
  • Experience in working in an international environment
  • Fluent in English
We offer:
  • Compensation package matching the level of responsibility of the function
  • Unique opportunity to work for a European leader in producing furniture with the Scandinavian culture and values
  • Working on exciting projects in a global structure and for all Flokk brands
  • Trainings and workshops
  • Flexibility in workplace: showroom in Warsaw, office in Turek, home office
Specjalista ds. systemów informatycznych (finanse) IT
Miejsce pracy:Warszawa
Główny zakres obowiązków:
  • Analizowanie potrzeb grupy Flokk.
  • Proponowanie rozwiązań najlepszych pod kątem funkcjonalnym i systemowym.
  • Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla użytkowników końcowych.
  • Projektowanie i testowanie nowych funkcjonalności.
Oczekujemy od Ciebie:
  • Wykształcenia wyższego (preferowane wykształcenie ekonomiczne, informatyczne lub pokrewne).
  • Doświadczenia na stanowiskach związanych z księgowością lub kontrolingiem albo doświadczenia wdrożeniowego w ww. obszarach.
  • Znajomości zasad rachunkowości oraz procesów księgowych.
  • Gotowości do wyjazdów służbowych
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2.
  • Prawo jazdy kat. B.

Kompetencje miękkie, na których nam zależy:

  • Myślenie analityczne oraz umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów.
  • Zacięcie informatyczne i chęć rozwoju w obszarze systemów IT.
  • Komunikatywność i umiejętność prostego przekazywania skomplikowanych treści technicznych.
  • Zaangażowanie i wytrwałość w dążeniu do celu.
  • Kreatywne podejście do realizowanych tematów.
  • Samodzielność oraz terminowość przy realizacji zadań.
  • Odpowiedzialności za przydzielone tematy.

Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień technicznych związanych z systemami klasy ERP – INFOR M3
  • Znajomość relacyjnych baz danych oraz języka SQL.
Oferujemy:
  • Onboarding uszyty na miarę Twoich potrzeb
  • Opiekuna w okresie wdrożeniowym
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Udział w ciekawych projektach w środowisku międzynarodowym
  • Możliwości ciągłego rozwoju
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego Generali
Front-end Developer
Miejsce pracy:Warsaw, Łódź, Poznań, Turek
MAIN RESPONSIBILITIES:
  • Daily maintenance of digital content channels / static pages. This often includes the creation, mainte-nance, and evolution of websites, landing pages, blogs, email and other online assets together with our Digital Architect.
  • Front-end development and set up of landing pages and templates in Hubspot CMS
  • Communication with brand teams on upcoming and ongoing marketing campaigns and digital needs re-lated to these
  • Collaborate with team members, the growth marketing team, brand teams and other stakeholders to map out solution, develop, test and launch
  • Project management on new digital development, supporting commercial needs
  • SEO
  • Plan and perform optimisation
  • Quality assurance – website
OUR EXPECTATIONS:
  • Minimum 2-3 years´ experience from similar positions
  • Higher relevant education
  • Proficient in HTML, CSS and Java Script
  • Experience working with WordPress, HubL or other templating engines
  • Experience developing HTML emails and knowledge of the limitations of this medium
  • Understanding of and interest in UX principles and working knowledge of XD, Illustrator, and Photoshop
  • Experience with project management, specially within commercial units
  • Experience in online testing, analytics, user experience and QA
  • Understanding of digital/performance marketing channels
  • Positive with previous Hubspot experience
  • Ability to work on multiple projects simultaneously in an international environment
  • Proficient in English

Personality:

  • Passionate about facilitating and develop solutions, based on commercial needs design processes
  • Result/task and action oriented with motivating skills and drive
  • Effective problem solving capabilities
  • Self-motivated
  • Ability to work both independently and with diverse teams
  • Excellent communication skills
WHAT WE OFFER:
  • Compensation package matching the level of responsibility of the function
  • Unique opportunity to work for a European leader in producing furniture with the Scandinavian culture and val-ues
  • Working on exciting projects in a global structure and for all Flokk brands
  • Trainings and workshops
  • Flexibility in workplace: showroom in Warsaw, office in Turek, home office
Web Analyst
Miejsce pracy:Warsaw, Łódź, Poznań, Turek
MAIN RESPONSIBILITIES:
  • Responsible for analyzing and reporting on Flokk´s overall digital performance
  • Work closely with other teams on results, activities, opportunities
  • Define, set up and custom reports for various stakeholders (e.g brand teams, growth marketing team, country managers) based on commercial needs
  • Work closely with CRM Manager to implement smart data-driven sales and marketing collaboration in all markets 
  • Be superuser of Flokk analytics systems: HubSpot, Google Analytics, SocialBakers
  • SEO – analysis, recommendations, project plans
OUR EXPECTATIONS:
  • Minimum 2 - 3 years experience from similar positions
  • Higher education (minimum BA): market analysis / statistics / digital marketing
  • User experience from analytics programs, preferably some of the same ones we are using
  • Experience with project management, specially within commercial units
  • Experience in online testing, analytics, user experience and QA
  • Understanding of digital/performance marketing channels
  • It is positive with previous Hubspot experience
  • Strong analytical, as well as, communication skills
  • Good business understanding, and preferably experience from B2B
  • Proficient in English
  • Excellent communication skills
  • Project management skills

Personality:

  • Result/task and action oriented with motivating skills and drive • Passionate about facilitating and develop solutions based on commercial needs
  • Effective problem solving capabilities
  • Self-motivated
  • Ability to work both independently and with diverse teams
WHAT WE OFFER:
  • Compensation package matching the level of responsibility of the function
  • Unique opportunity to work for a European leader in producing furniture with the Scandinavian culture and val-ues
  • Working on exciting projects in a global structure and for all Flokk brands
  • Trainings and workshops
  • Flexibility in workplace: showroom in Warsaw, office in Turek, home office
Assistant Category Manager
Miejsce pracy:Warsaw, Turek
MAIN RESPONSIBILITIES:
  • Supporting the colleagues in the Purchase department both in operational (SCM) and commercial (Category Managers) related matters.
  • Supplier audits of present and new suppliers in China:
    1. Make sure the suppliers comply with our code of conduct and if they do not, set an action plan.
    2. Follow-up on environmental related issues.
  •  Follow-up on quality claims to make sure deliveries leaving China are on a correct level.
  •  Follow-up on the financial status of the supplier.
  • Make a first check of initial samples if needed, before PSW samples are sent to Flokk for final approval. 6. Support coordination between Flokk and the suppliers for issues as e.g. technical changes on components,
  • implementation of new modified drawings etc.
  • Follow-up on low performing suppliers (delivery, quality) and set an action plan together with responsible department.
  • Help to mitigate any supplier risks that might come. (Bankruptcy etc)
  • Shed light on the local Chinese market e.g the economic development, the development in costs of raw materials, and any other relevant indicators, which can have influence on the business and activities of Flokk.
  • Take part in supplier visits together with the Flokk team. (Plan visits, logistics and how to travel, translations etc)
OUR EXPECTATIONS:
  • Minimum 2 - 3 years´ experience from similar positions
  • Higher education
  • Excellent communication skills • Fluent Chinese and English

Personality:

  • Result/task and action oriented with motivating skills and drive
  • Effective problem solving capabilities
  • Self-motivated
  • Ability to work both independently and with diverse teams
WHAT WE OFFER:
  • Compensation package matching the level of responsibility of the function
  • Unique opportunity to work for a European leader in producing furniture with the Scandinavian culture and values
  • Working on exciting projects in a global structure
  • Trainings and workshops
  • Flexibility in workplace: showroom in Warsaw, office in Turek, home office
Category Manager
Miejsce pracy:Warsaw, Turek or remotely
MAIN RESPONSIBILITIES:
  • Cross plant responsibility for Aluminum/ Plastics commodity regarding strategy, sourcing recommendation and global/regional budgets
  • Lead all commodity related work and stay in close contact with Engineering and program management and other Category Managers
  • Implementation and execution of commodity strategies to achieve the overall purchasing targets for Flokk
  • Develop and execute the strategic direction of the category
  • Initiate intensive benchmark activities and observe market data
  • Develop a comprehensive Business Plan/Tactics
  • Optimize supplier footprint for the supply base
  • Decide on optimal number of suppliers
  • Manage the relation with suppliers
  • Develop strategic suppliers
  • Align with Engineering to clarify technical prerequisites and to drive cost reduction
  • Perform sourcing activities in the NPD and ECO processes
  • Negotiate prices and other conditions to achieve best TCO
  • Negotiate and sign contracts
OUR EXPECTATIONS:
  • Minimum 2 - 3 years´ experience from similar positions
  • Higher education
  • Excellent communication skills
  • Fluent English

Personality:

  • Result/task and action oriented with motivating skills and drive
  • Effective problem solving capabilities
  • Self-motivated
  • Ability to work both independently and with diverse teams
WHAT WE OFFER:
  • Compensation package matching the level of responsibility of the function
  • Unique opportunity to work for a European leader in producing furniture with the Scandinavian culture and values
  • Working on exciting projects in a global structure
  • Trainings and workshops
  • Flexibility in workplace: showroom in Warsaw, office in Turek, home office
Specjalista ds. controllingu biznesowego Dział Controllingu
Miejsce pracy:Turek
Zakres obowiazków:
  • Dostarczanie wiarygodnej informacji zarządczej, służącej do podejmowania decyzji kierownictwu firmy,
  • Monitorowanie kluczowych wskaźników finansowych,
  • Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca, procesu ustalania i wyjaśniania odchyleń kosztów planowanych do aktualnych,
  • Analiza i kontrola kosztów zakładu oraz poszczególnych komórek organizacyjnych,
  • Kalkulacja i analiza kosztów oraz rentowności produktów,
  • Analiza poziomu marży i odchyleń,
  • Wsparcie w projektach optymalizacyjnych,
  • Inicjowanie zmian usprawniających procesy i procedury,
  • Uczestnictwo w procesie budżetowania i prognozowania.
Oczekiwania:
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • Średniozaawansowana znajomość MS Office (Excel),
  • Wykształcenie wyższe,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Zdolności analityczne,
  • Zorientowanie na zdobywanie wiedzy i samorozwój,
  • Otwartość na pracę w środowisku międzynarodowym.
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym zespole i możliwość realizacji ciekawych projektów,
  • Dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę,
  • Program adaptacyjny oraz stałe wsparcie merytoryczne,
  • Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • Rynkowe wynagrodzenie + motywacyjny system premiowania,
  • Pakiet socjalny,
  • Preferencyjną ofertę ubezpieczeniową
Prosimy przesyłać aplikacje na adres:

rekrutacja@flokk.com

Wypełnij formularz aplikacyjny

Dane kontaktowe

Curriculum Vitae

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Zamknij