Skip to main content

Koszyk pobierania

Każdy potrafi robić ‘coś’ dobrze. Ważne jest, aby to odszukał
i uczynił biegunem swojego życia.




Najcenniejszą wartością jest dla nas kadra pracowników. To dzięki niej możliwe jest pełne wykorzystanie możliwości produkcyjnych nowoczesnych maszyn, ścisła kontrola jakości, i przede wszystkim, rozwój firmy. Jeśli interesujesz się designem, ergonomią i chciałbyś dołączyć do zespołu kreatywnych ludzi, w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie, trafiłeś pod właściwy adres.

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. komunikacji Dział Personalny
Miejsce pracy:Turek
Zadania stanowiskowe
  • Udział w planowaniu strategii komunikacyjnej,
  • Koordynowanie komunikacji w projektach strategicznych,
  • Bieżące relacje z mediami i interesariuszami firmy,
  • Pozyskiwanie informacji służących do tworzenia materiałów komunikacyjnych,
  • Wdrażanie nowych narzędzi komunikacji zewnętrznej ze szczególnym uwzględnieniem obecności social media (LinkedIn, Facebook, itd.)
  • Prowadzenie kampanii employer branding
  • Redagowanie tekstów oraz przygotowywanie prezentacji,
  • Monitoring mediów i reakcja na treści dotyczące firmy,
  • Współpraca z agencjami PR oraz eventowymi,
Oczekiwania
  • Wykształcenie wyższe (filologia polska, dziennikarstwo i komunikacja społeczna),
  • Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji zewnętrznej i PR,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Umiejętność pisania tekstów na wysokim poziomie redakcyjnym i stylistycznym,
  • Doświadczenie w tworzeniu treści i prowadzeniu kanałów social media,
  • Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne,
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność realizacji zadań pod presją czasu,
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii komunikacyjnych w procesach integracji spółek międzynarodowych,
Oferujemy
  • Pracę w rozwojowej firmie o międzynarodowym zasięgu i możliwość realizacji ciekawych projektów,
  • Dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę,
  • Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji, program adaptacyjny oraz stałe wsparcie merytoryczne,
  • Atrakcyjny system premiowania,
  • Szeroki pakiet socjalny, preferencyjną ofertę ubezpieczeniową, dofinansowanie aktywności sportowych.
Specjalista ds. Kontrolingu Operacyjnego Dział Kontrolingu Operacyjnego
Miejsce pracy:Turek
Cel stanowiska

Wspieranie procesów finansowych w kluczowych decyzjach biznesowych.

Zakres obowiązków
  • Monitorowanie kluczowych wskaźników finansowych,
  • Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca, procesu ustalania i wyjaśniania odchyleń kosztów planowanych do aktualnych,
  • Analiza i kontrola kosztów zakładu oraz poszczególnych komórek organizacyjnych,
  • Kalkulacja i analiza kosztów oraz rentowności produktów,
  • Analiza poziomu marży i odchyleń,
  • Wsparcie w projektach optymalizacyjnych,
  • Inicjowanie zmian usprawniających procesy i procedury,
  • Uczestnictwo w procesie budżetowania i prognozowania,
Oczekiwania
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne/finansowe/techniczne,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata,
  • Średniozaawansowana znajomość języka angielskiego,
  • Średniozaawansowana znajomość MS Office (Excel),
  • Praktyczna i teoretyczna wiedza dotycząca zasad księgowych i kontrolingu,
  • Zdolności analityczne,
  • Umiejętność pracy w zespole i środowisku międzynarodowym,
  • Mile widziana znajomość systemów klasy ERP,
  • Mile widziana znajomość procesów produkcyjnych,
Oferujemy
  • Pracę w rozwojowej firmie o międzynarodowym zasięgu i możliwość realizacji ciekawych projektów,
  • Dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę,
  • Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji, program adaptacyjny oraz stałe wsparcie merytoryczne,
  • Atrakcyjny system premiowania,
  • Szeroki pakiet socjalny, preferencyjną ofertę ubezpieczeniową, dofinansowanie aktywności sportowych.
Wypełnij formularz aplikacyjny

Dane kontaktowe

Curriculum Vitae

Inżynier Procesu
Miejsce pracy:Turek
Zadania stanowiskowe
  • Kontrola, optymalizacja procesów zwianych z obróbka metalu, malowaniem, chromowaniem, szyciem oraz montażem
  • Umiejętność gromadzenia i analizowania danych o procesie
  • Uruchamianie nowych procesów dla nowych lub transferowanych produktów
  • Definiowani parametrów niezbędnych do kontroli procesu
  • Identyfikowanie problemów produkcyjnych i wdrażanie działań korygujących oraz zapobiegawczych
  • Prowadzanie warsztatów optymalizacyjnych
  • Zapewnienie prawidłowego wdrożenia nowych technologii oraz produktów
  • Tworzenie dokumentacji technologicznej
  • Tworzenie instrukcji stanowiskowych
  • Tworzenie instrukcji do obsługi maszyn i urządzeń
  • Raportowanie zgodnie z przyjętymi standardami
Oczekiwania
  • Wykształcenie wyższe techniczne: Mechanika i budowa maszyn/Organizacja produkcji
  • Minimum 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność prowadzenia projektów związanych z wdrażaniem nowych procesów
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z transferami produkcyjnymi
  • Znajomość metod i narzędzi optymalizacji produkcji (Balansowanie linii, One Piece Flow, Kanban, itp.)
  • Znajomość narzędzi do rozwiązywania problemów (8D, 5 WHY, PDCA, itp.)
  • Umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej (AUTO CAD, Solid, 3D DWG)
Oferujemy
  • Pracę w rozwojowej firmie o międzynarodowym zasięgu i możliwość realizacji ciekawych projektów
  • Dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę
  • Szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji, program adaptacyjny oraz stałe wsparcie merytoryczne
  • Atrakcyjny system premiowania
  • Szeroki pakiet socjalny, preferencyjną ofertę ubezpieczeniową, dofinansowanie aktywności sportowych
Project buyer
Miejsce pracy:Turek

The Project Buyer belongs to the strategic part of procurement and is responsible for carrying out and participating in given projects.

With high ethics, Project Buyer supports Global Category Managers according to set sourcing strategy and in a timely fashion carries out projects and coordinates any activities linked with admin tasks.

Main tasks:
  • Supplier Performance Evaluation
  • Stakeholder Management and Development
  • Project Management support/co-ordination
  • Project Management for local sub-projects and Indirect Materials & Services sourcing support
  • Process, Product and System development: test and improvement of main procurement systems
The ideal candidate should characterize:
  • Degree in Business or Engineering
  • Minimum 1 year experience in purchasing
  • English B2+
  • Ms Office
  • Experience in an international purchasing or logistics matrix environment is an asset
  • Analytical and high communication skills
  • Assertiveness
We offer:
  • Interesting and challenging job in the international company
  • Great prospects for developing and building a professional career path
  • Stable employment
  • Friendly working environment
Export Manager (rynki rosyjskojęzyczne) Dział Eksportu
Miejsce pracy:Turek
Otrzymasz od nas:
  • rozwój w firmie o międzynarodowym zasięgu i możliwość realizacji ciekawych projektów,
  • dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę,
  • szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji, program adaptacyjny oraz stałe wsparcie merytoryczne,
  • atrakcyjny system premiowania,
  • szeroki pakiet socjalny, preferencyjną ofertę ubezpieczeniową, dofinansowanie aktywności sportowych.
Będziesz potrzebował:
  • bardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego oraz realiów życia na rynkach wschodnich
  • zorientowania na klienta
  • prawa jazdy kat. B
  • dyspozycyjności i gotowości do podróży służbowych
  • umiejętności skutecznej komunikacji i podejmowania decyzji
  • zaangażowania
Rozwiniesz skrzydła na międzynarodowych rynkach poprzez:
  • Planowanie, przygotowywanie i realizację wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym regionie
  • Ustalanie warunków handlowych dla klientów i realizację założonych marż w regionie
  • Kontrolę linii kredytowych klientów i spływu należności
  • Raportowanie w zakresie realizacji sprzedaży i bieżących działań w regionie
  • Pozyskiwanie nowych klientów i poszerzanie kanałów dystrybucji podczas wyjazdów służbowych, opiekę nad powierzonym portfelem klientów, w tym wizyty u odbiorców i spotkania z klientami w centrali firmy
Będzie Ci łatwiej osiągać cele jeśli:
  • będziesz znał język angielski lub francuski w stopniu komunikatywnym
  • miał doświadczenie na podobnym stanowisku
  • nowe wyzwania będą dawały Ci motywację do dalszej pracy
Wypełnij formularz aplikacyjny

Dane kontaktowe

Curriculum Vitae

Konstruktor Dział Rozwoju Nowych Produktów
Miejsce pracy:Turek (woj. wielkopolskie)
Otrzymasz od nas:
  • pracę w rozwojowej firmie o międzynarodowym zasięgu i możliwość realizacji ciekawych projektów,
  • dbałość o wzajemne relacje i przyjazną atmosferę,
  • szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji, program adaptacyjny oraz stałe wsparcie merytoryczne,
  • atrakcyjny system premiowania,
  • szeroki pakiet socjalny, preferencyjną ofertę ubezpieczeniową, dofinansowanie aktywności sportowych.
Na swoim stanowisku pracy będziesz:
  • Projektował w środowisku CAD i przygotowywał dokumentację konstrukcyjną 3D/2D,
  • Wprowadzał zmian konstrukcyjne w już istniejących produktach w celu poprawy jakości i optymalizacji kosztów,
  • Zlecał i nadzorował obliczenia MES, MOLDFLOW,
  • Weryfikował założenia konstrukcyjne na podstawie wyników testów laboratoryjnych, analiz wytrzymałościowych, symulacji,
  • Nadzorował testy prototypów, serii próbnej,
  • Kontaktował się z dostawcami w trakcie uruchamiania nowych komponentów jak i wdrażania zmian,
  • Nadzorował zakupy i wykonanie oprzyrządowania wymaganego do uruchomienia produkcji komponentów i części wdrażanych produktów,
  • Współpracował z zewnętrznymi biurami projektowymi oraz w międzynarodowym zespole,
  • Poszukiwał nowych rozwiązań konstrukcyjnych,
  • Raportował postępy prac do przełożonego,
Będzie Ci łatwiej wykonywać swoje obowiązki jeśli będziesz miał:
  • wykształcenie wyższe techniczne: mechanika i budowa maszyn lub przetwórstwo tworzyw sztucznych,
  • doświadczenie zawodowe w dziale konstrukcyjno-technologicznym, działy R&D
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w międzynarodowym zespole (co najmniej B2),
  • średniozaawansowaną znajomość MS Office,
  • średniozaawansowaną znajomość Solidworks (modelowanie bryłowe i powierzchniowe) lub inne pokrewne systemy CAD,
  • praktyczną umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi,
  • znajomość rysunku technicznego, zasad projektowania oraz metrologii,
  • znajomość procesu wtryskiwania tworzyw sztucznych, budowy form wtryskowych oraz projektowania detali z tworzyw,
  • wiedzę z zakresu wytrzymałości materiałów,

Osoby zainteresowane prosimy o składanie CV na adres:

Profim Sp. z o.o. / Dział Kadr
ul. Górnicza 8, 62-700 Turek

lub emailem na adres: rekrutacja@profim.pl

Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 nr 101. poz. 926 z późn. zm.”
Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

Zaakceptowanym kandydatom firma stwarza unikalną okazję pracy w przedsiębiorstwie o zasięgu międzynarodowym, możliwość realizacji ciekawych projektów, aktywnego uczestnictwa w tworzeniu nowych technologii, możliwości rozwoju zawodowego i szkolenia. Ponadto oferujemy szeroki pakiet socjalny, preferencyjną ofertę ubezpieczeniową, dofinansowanie aktywności sportowych, imprezy integracyjne dla całej załogi.

TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.
Zamknij