Trivago, jedna z najszybciej rozwijających się niemieckich firm - portal rezerwacji hotelowych działający na 55 światowych rynkach, została założona przez trzech przyjaciół z uniwersytetu w 2005 roku. Ich biuro zostało zaprojektowane przez pracownię sop architekten z Düsseldorfu, zaś za projekt wnętrz odpowiedzialne było raum.atelier.

Nowy kampus w Düsseldorf Media Harbour rozciąga się na sześciu piętrach, oferując około 26 000 m² otwartej przestrzeni biurowej, która inspiruje i motywuje, zachęcając do interakcji i koncentracji. Każde piętro to rodzaj spaceru z falistymi gradientami harmonijnie łączącymi się ze sobą. Holistyczną koncepcję kolorystyczną opracowano na podstawie wartości firmy Trivago, wspartej ankietą przeprowadzoną wśród pracowników. Dobrano meble, które pasowałyby do optyki każdego pola kolorystycznego.

Wszystkie sale konferencyjne oraz sale spotkań wyposażono w krzesła Noor. Łącznie ponad 330 sztuk znalazło się w przestrzeniach, które mają stymulować wymianę i konstruktywne myślenie. "Noor to krzesło o bardzo ponadczasowym designie. Jego wygląd działa rewitalizująco i promuje "wellbeing" - to jest dokładnie to, czego potrzebujemy dla Trivago" - wyjaśnia ekspert z raum.atelier.

Niska waga, możliwość sztaplowania oraz bogata gama kolorystyczna krzeseł Noor stały się jego przewagą pośród konkurencji.

Zdjęcia